sardelis shipping agency logo
Λιμένας Πρέβεζας
Λιμένας Ηγουμενίτσας
Λιμένας Αμφιλοχίας
Λιμένας Μεσολογγίου

Πληροφορίες για τον Λιμένα Πρέβεζας

  1. Η Πρέβεζα είναι η «Δυτική Πύλη» της Ελλάδος. Βρίσκεται στην είσοδο του Αμβρακικού Κόλπου από το Ιόνιο Πέλαγος.
  2. Συντεταγμένες της ράδας Πρέβεζας: Γεωγραφικό Πλάτος 38 55 8Β / Γεωγραφικό Μήκος: 20 42 8Α
  3. Επίσημα όρια/περιορισμοί:
    • Μέγιστο Βύθισμα: 9.40μ.
    • Δεν υπάρχει περιορισμός από αέρα (ύψος των πλοίων).
  4. Το λιμάνι έχει δύο προβλήτες:
    • Δυτική Προβλήτα: Μήκος 110μ και βύθισμα μέχρι 5.80μ.
    • Νότια Προβλήτα: Μήκος 250m και βύθισμα μέχρι 10μ.
  5. Εξοπλισμός: Ένας γερανός λιμένος με ανυψωτική δυνατότητα σαράντα-πέντε (45) τόνους σε ακτίνα δέκα-έξι (16) μέτρων, ιδιωτικούς υδραυλικούς γερανούς με διαφορετικές ανυψωτικές δυνατότητες και πέντε ανυψωτικά μηχανήματα.

Όλα τα χρόνια λειτουργίας του, το λιμάνι της Πρέβεζας έχει αποτελέσει ορόσημο στη βιομηχανική, αλλά και την οικονομική ανάπτυξη της Πρέβεζας και της ευρύτερης περιοχής γενικά. Μόνο τα τελευταία είκοσι χρόνια, έχουν εκφορτωθεί πάνω από πέντε εκατομμύρια τόνοι φορτίων (συμπεριλαμβανομένων χύδην φορτίων για ζωοτροφή, υλικών κατασκευής, ξυλείας, κλπ.), παραπάνω από τριακόσιοι πενήντα χιλιάδες τόνοι το χρόνο. Το λιμάνι της Πρέβεζας είναι το δεύτερο στην εισαγωγή χύδην φορτίων μετά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Η Ήπειρος είναι η δεύτερη περιοχή της Ελλάδος όσον αφορά την παραγωγή κρέατος. Οι περισσότερες κτιριακές εγκαταστάσεις και οι αποθήκες βρίσκονται σε μια απόσταση δέκα μέχρι εκατό χιλιομέτρων από το λιμάνι της Πρέβεζας. Είναι προφανές ότι το λιμάνι της Πρέβεζας θα συνεχίζει να παίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της περιοχής και τα επόμενα χρόνια (βιομηχανίες κρέατος, γάλακτος, κλπ), αλλά και σε όποια άλλη επένδυση θα γίνει στην περιοχή με κύριο σκοπό την εξαγωγή/εισαγωγή προϊόντων.

  • slide 2
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
  • slide 6
  • slide 7
  • slide 8
  • slide 9
  • slide 10
  • slide 11
photo credits: Χ.Γιωτόπουλος, Ν.Εξαρχόπουλος, Σ.Ντούσκος, αρχείο ιδρύματος "Ακτία Νικόπολις"

Πληροφορίες για τον Λιμένα Ηγουμενίτσας

Τα τελευταία χρόνια, οι εργασίες για την επέκταση των υποδομών του εμπορικού λιμένα Ηγουμενίτσας γίνονται με συνέπεια. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αναμένεται να παίξει βασικό ρόλο στην εισαγωγή/εξαγωγή αγαθών, έχοντας σαν βασικό πλεονέκτημα την Εγνατία οδό.

Το Ναυτικό μας Πρακτορείο προσφέρει τις υπηρεσίες του και συμβάλει με την εμπειρία και τη γνώση του σε αυτή τη νέα εποχή του λιμανιού.

slide a
photos from www.olig.gr

Πληροφορίες για τον Λιμένα Αμφιλοχίας

  1. Συντεταγμένες λιμένα Αμφιλοχίας: Γεωγραφικό Πλάτος 38 52 60Β / Γεωγραφικό Μήκος 21 10 00Δ
  2. Επίσημα όρια/περιορισμοί:
    • Μέγιστο ασφαλές βύθισμα: 23 πόδια/7μέτρα
    • Δεν υπάρχει περιορισμός από αέρα (ύψος των πλοίων)
  3. Το λιμάνι έχει μια προβλήτα 220μέτρων
  4. Εξοπλισμός: Δυο ιδιωτικοί γερανοί και δυο ανυψωτικά μέσα

Φορτία που εισάγονται από το λιμάνι της Αμφιλοχίας μεταφέρονται σε αποθήκες στην Αμφιλοχία και βιομηχανίες της Αιτωλοακαρνανίας και άλλων κοντινών περιοχών στην Ελλάδα.

Το Ναυτικό μας Πρακτορείο προσφέρει τις υπηρεσίες του στο λιμάνι της Αμφιλοχίας για παραπάνω από τριάντα χρόνια σχεδόν από την αρχή της εμπορικής κίνησης του λιμένα.

Πληροφορίες για τον Λιμένα Μεσολογγίου

  1. Συντεταγμένες Πιλοτικού Σταθμού Μεσολογγίου: 38 18 53 B / 021 24 59 Α
  2. Μέγιστο βύθισμα 6,10μέτρα, οπότε θα συμπληρώναμε ότι ασφαλές θα είναι περίπου τα 5,50μέτρα. Επίσης, το βύθισμα επηρεάζεται από τις παλίρροιες. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός από αέρα.
  3. Η μια διαθέσιμη προβλήτα ξεπερνά τα τετρακόσια μέτρα. Παρόλα αυτά, δεν διατίθεται πάντα για χρήση του εμπορικού λιμένα από τις Λιμενικές Αρχές.

Το Ναυτικό μας Πρακτορείο απασχολούνταν για πολλά χρόνια στο λιμάνι του Μεσολογγίου (καπνά, κ.α.). Τον Ιούνιο του 2017 επανήρθαμε μετά από πολλά χρόνια λόγω έλλειψης δραστηριοτήτων του λιμανιού. Φορτίο ήταν μέρη ανεμογεννητριών, που εκφορτώθηκαν και παρέμειναν σε κοντινό χώρο στο λιμάνι, ώστε να μεταφορτωθούν για τον προορισμό τους.

Προσφέραμε τις υπηρεσίες μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και επικεντρωθήκαμε στο να δούμε ποιες είναι οι βασικές ανάγκες και απαιτήσεις των εμπλεκόμενων εταιρειών και να διαμορφώσουμε τις υπηρεσίες μας ανάλογα. Ήταν το πρώτο αντίστοιχο φορτίο, που δουλεύουμε σαν Πρακτορείο, οπότε η εμπειρία ήταν τεράστια.

Ήδη προχωράμε σε αλλαγές στο οργανωτικό μας πλάνο για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας στα συγκεκριμένα φορτία. Πάντα με γνώμονα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των εταιρειών που θα συμμετέχουν και θα τους προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Εφόσον φαίνεται ότι και το λιμάνι του Μεσολογγίου θα παραμείνει στα βασικά λιμάνια για το συγκεκριμένο φορτίο.